اجرای طرح جامع آموزش ایمنی در سطح مدارس شهر تبریز
اجرای طرح جامع آموزش ایمنی در سطح مدارس شهر تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز گفت: همزمان با فرا رسیدن هفت مهر روز ایمنی و آتش نشانی، طرح آموزش ایمنی و ارتقاء فرهنگ ایمنی در سطح مدارس شهر تبریز اجرا می شود. به گزارش شهریار، سعید صالح نیا با بیان اینکه اجرای این برنامه جامع آموزشی همزمان با آغاز هفت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز گفت: همزمان با فرا رسیدن هفت مهر روز ایمنی و آتش نشانی، طرح آموزش ایمنی و ارتقاء فرهنگ ایمنی در سطح مدارس شهر تبریز اجرا می شود.

به گزارش شهریار، سعید صالح نیا با بیان اینکه اجرای این برنامه جامع آموزشی همزمان با آغاز هفت مهر صورت می گیرد گفت: این دوره از کلاس های آموزشی به صورت تئوری و بر مبنای آشنایی با اصول و مبانی حریق و حوادث برگزار و آموزش های عملی استفاده از خاموش کننده های دستی به شرکت کنندگان صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: آرمان و هدف اصلی سازمان های آتش نشانی در حوزه شهروندی، آگاه سازی و افزایش میزان دانش ایمنی است که شهروندان با تکیه بر این میزان اطلاعات ایمنی، خود را از گزند حوادث و خطرات دور نگه دارند.

صالح نیا با بیان اینکه این دوره از آموزش های ایمنی ویژه شهروندی که در سطح مدارس شهر تبریز در حال برگزاری است ادامه داد: اصول و مبانی حریق تدریس و کارگاه آموزش عملی استفاده از انواع خاموش کننده های دستی نیز تدریس می شود.

سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز یادآور شد: در راستای آشنایی و ارتقاء دانش ایمنی دانش آموزان به تعدادی از شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی، کپسول اطفاء حریق اهداء می شود

گفتنی است، شهروندان می توانند از طریق مکاتبه با سازمان آتش نشانی تبریز، از خدمات آموزشی این سازمان بهره مند شوند.