انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان آذر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود
انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان آذر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات کمیته برگزاری انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان اظهار کرد: هیئت امنای بازار از ترکیب هفت نفره شامل نماینده شورای اسلامی شهر اصفهان، فرمانداری، شهرداری اصفهان، بازرسی، اتاق و بسیج اصناف و اداره نظارت بر اماکن تشکیل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات کمیته برگزاری انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان اظهار کرد: هیئت امنای بازار از ترکیب هفت نفره شامل نماینده شورای اسلامی شهر اصفهان، فرمانداری، شهرداری اصفهان، بازرسی، اتاق و بسیج اصناف و اداره نظارت بر اماکن تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه هر هفته سه تا چهار جلسه با موضوع انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان برگزار می‌شود، افزود: در این جلسات روند و نوع اجرای انتخابات از جمله برگزاری به‌صورت الکترونیکی، حضوری یا ترکیبی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، همچنین اعتبارسنجی افرادی که ثبت نام کرده‌اند انجام می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون از این برنامه استقبال خوبی صورت گرفته و حدود ۱۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که تعداد مختصری حائز شرایط نبودند.

نباتی‌نژاد با اشاره به علل رد صلاحیت برخی افراد خاطرنشان کرد: واحد تجاری تعدادی از ثبت‌نام‌کنندگان در محدوده بازار نبود و فاصله داشت یا اعتبار پروانه کسب آن‌ها به پایان رسیده است که از اتاق اصناف درخواست کردیم هرکدام از بازاریان فرایند تمدید اعتبار پروانه را آغاز کرد، در این خصوص تسهیل صورت گیرد.

وی با بیان اینکه روزهای آینده هنگامی که اعتبارسنجی‌ها به پایان رسید، جلسه توجیهی با حضور علاقه‌مندان برای عضویت در هیئت امنا برگزار خواهد شد، ادامه داد: امیدوارم انتخابات خوبی در پیش‌رو داشته باشیم و شاهد مشارکت بازاریان باشیم تا امور بازار را تا جایی که امکان دارد به بازاریان محول کنیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه پس از برگزاری جلسه توجیهی زمان تبلیغات آغاز می‌شود، گفت: سعی می‌کنیم شرایط را به‌نحوی فراهم کنیم تا افرادی که تأیید شده و میثاق‌نامه هیئت امنای بازار را امضا می‌کنند، بتوانند دریک فضای عادلانه به‌صورت مجازی و شهری تبلیغات خود را انجام دهند، البته افراد به‌صورت شخصی فرصت دارند جلسه برگزار کنند و با انجام رایزنی سایر بازاریان را برای حضور در صحنه انتخابات دعوت کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: انتخابات هیئت امنای بازار آذر سال جاری برگزار می‌شود، اما روز دقیق آن توسط فرمانداری اعلام می‌شود.