بهره‌برداری از سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکز همایش‌های خاوران طی روزهای آینده
بهره‌برداری از سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکز همایش‌های خاوران طی روزهای آینده

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه۹ گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته، نواقص مرکز همایش های بین المللی تبریز با ۱۵۰ میلیارد تومان تکمیل می شود. به گزارش شهریار، محمد حسین زاده با اشاره به ضرورت حفظ، نگهداری و تجهیز و تکمیل مرکز همایش های بین المللی تبریز گفت: این مرکز فرهنگی فاخر، نه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه۹ گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته، نواقص مرکز همایش های بین المللی تبریز با ۱۵۰ میلیارد تومان تکمیل می شود.

به گزارش شهریار، محمد حسین زاده با اشاره به ضرورت حفظ، نگهداری و تجهیز و تکمیل مرکز همایش های بین المللی تبریز گفت: این مرکز فرهنگی فاخر، نه تنها در سطح منطقه و شهر تبریز، بلکه 

پروزه‌ای در سطح ملی است که بهره برداری ناقص از آن  در سال ۹۷ باعث شد توجه کافی  برای تأمین اعتبارات لازم در راستای تکمیل و تجهیز این مرکز صورت نگیرد.

شهردار منطقه 9 افزود: سالن اصلی این مرکز و دو سالن جانبی در حالی مورد بهره برداری قرار گرفته که نواقص اساسی فنی همچنان پابرجا بوده و با این وجود این مرکز از برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی میزبانی کرده است.

حسین زاده در بیان اهم فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در دوره اخیر مدیریت شهری منطقه جهت رفع نواقص این مرکز اظهار کرد: از سال گذشته اقدامات اساسی برای تجهیز و تکمیل سیستم موتورخانه و سیستم گرمایشی و سرمایشی صورت گرفته که با خرید و نصب تجهیزات مورد نیاز،  این سیستم در شرف راه اندازی و بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: تکمیل پارکینگ دو طبقه این مرکز که ظرفیت ۵۰۰ دستگاه خودرو را دارد در کنار تجهیز این مرکز به پله برقی، آسانسور، سیستم اعلام و اطفای حریق، تجهیزات ایمنی و فنی و … طبق برآوردهای صورت گرفته، نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

شهردار منطقه در پایان با اشاره به دستور شهردار تبریز جهت مساعدت و همکاری حداکثری شهرداری منطقه ۹ برای تکمیل و تجهیز مرکز همایش‌های بین المللی خاطرنشان کرد: با همراهی و مساعدت تمامی مدیران ذیربط و تخصیص اعتبارات لازم، نواقص و ایرادات این مجموعه فرهنگی در اسرع زمان مرتفع شده و به عنوان پایگاه فرهنگی شمالغرب کشور، عمل خواهد کرد.