نشست مدیران ستادی و مدیران محلات و کارشناسان حوزه اجتماعی در منطقه ۵ برگزار شد
نشست مدیران ستادی و مدیران محلات و کارشناسان حوزه اجتماعی در منطقه ۵ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، روح الله حدادی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری این منطقه از نشست صمیمی مدیران ستادی و مدیران محلات و کارشناسان حوزه اجتماعی با حضور استاد قره داغی از سلحشوران و آزاده های جنگ تحمیلی خبر داد. حدادی گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، روح الله حدادی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری این منطقه از نشست صمیمی مدیران ستادی و مدیران محلات و کارشناسان حوزه اجتماعی با حضور استاد قره داغی از سلحشوران و آزاده های جنگ تحمیلی خبر داد.

حدادی گفت: این نشست پیرامون خاطرات و روایات استاد قره داغی از خاطرات تلخ و شیرین حماسه دفاع مقدس و ایام اسارت و آزادگی و کوله باری از تجربیات گران بهای سلحشوران دفاع مقدس پیش رفت.

وی افزود: استاد قره داغی با زبانی شیوا و شیرین از خاطرات جنگ تحمیلی گفتند؛ از روزی دوبار گذر از تونل مرگ در اسارتگاه فقط برای زیر بار نرفتن زدن بلوک سیمانی، از زدن میخ در سر شهید ابوترابی، از داوطلب شدن بچه های اسارتگاه برای هر اتفاقی که میخواست همه بچه های اسارتگاه را تحت الشعاع قرار دهد که عاقبتش شهادت بود، از دعای کمیل های اوایل انقلاب با صدای جناب رستگاری و اثراتی که در بین جوانان داشت و عاقبت موجب شهادت یکی از جوانان بدنام محله ای در تهران شد، از شکنجه های رژیم بعث که تا سر حد قطع نخاع بسیاری از آزاده ها پیش می رفت.

حدادی در ادامه افزود: وقتی خاطرات جنگ و آزادگان دفاع مقدس مطرح می شود تازه اهمیت و رسالت هر فرد در ایام کنونی به عنوان میراث داران نظام جمهوری اسلامی مشخص می شود که چقدر باید با تدبیر و دقت و اهمیت بیشتر دغدغه های امام راحل و شهدا و آزاده ها و جان برکفان این مرز و بوم را دنبال کنیم.

انتهای پیام/