جلسات شش‌گانه «شورای سیاست‌گذاری» برای خدمات سفر شهر اصفهان
جلسات شش‌گانه «شورای سیاست‌گذاری» برای خدمات سفر شهر اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _یک‌شنبه بیست‌ونهم بهمن_ در جلسه هماهنگی مدیران مناطق پانزده‌گانه و کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: ستاد خدمات سفر دائمی است و حتی برای تابستان باغ فدک ظرفیت بیشتری دارد که البته نقطه هماهنگی آن نوروز است. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _یک‌شنبه بیست‌ونهم بهمن_ در جلسه هماهنگی مدیران مناطق پانزده‌گانه و کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: ستاد خدمات سفر دائمی است و حتی برای تابستان باغ فدک ظرفیت بیشتری دارد که البته نقطه هماهنگی آن نوروز است.

وی با بیان اینکه در شورای سیاست‌گذاری شش جلسه این راستا برگزار شده است که برای دو سه سال با همین سیاست ادامه خواهیم داد، افزود: در جلسه ستاد خدمات سفر برای نوروز ۱۴۰۳ درخواست داریم موارد مد نظر از سوی کمیته‌ها و مناطق پانزده‌گانه مطرح تا پیگیری شود.

جانشین ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: سال گذشته مباحث تذکر لسانی و غرفه‌های فرهنگی در شهر بر عهده ستاد احیای امر به معرف و نهی از منکر قرار گرفت.

بقایی با بیان اینکه اسکان در ورزشگاه‌ها به دلایلی در اولویت‌های آخر است، تاکید کرد: هزینه خرید کف‌پوش‌های ورزشگاه‌ها زیاد است و در طول سال اگر فردی با کفش غیرورزشی روی آن حرکت کند حساسیت داریم و در نوروز اجازه ورود می‌دهیم؛ اگر نقطه‌ای همچون محل سابق نمایشگاه بین‌المللی در مناطق وجود دارد، جزو بهترین اماکن برای اسکان مسافران نوروزی است.

وی با بیان اینکه حوزه آمار و برنامه‌ریزی جدا بود که برای سال جاری توسط «مرتضی نصوحی» مدیریت می‌شود، اضافه کرد: اینکه شهرهای اطراف همچون نطنز بتوانند از اماکن اسکان اصفهان استفاده کنند و مسافران پس از بازدید از این شهرها به نصف‌جهان باز گردد در حال پیگیری است.

جانشین ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: مدیران مناطق حکم جانشینان خود را بزنند تا بتوانیم با آن‌ها در ارتباط باشیم و از تمام حاضران نیز قدردانی می‌کنم.