پیشرفت ۱۴ درصدی تملک و تخریب پروژه بازآفرینی اسدگلی محقق شد
پیشرفت ۱۴ درصدی تملک و تخریب پروژه بازآفرینی اسدگلی محقق شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پیشرفت ۱۴ درصدی تملک و تخریب پروژه بازآفرینی اسدگلی با تداوم تخریب و آزادسازی پنج باب ملک مسکونی خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی اظهار کرد: با بیان اینکه ۱۴ درصد از املاک مورد توافق شده شهروندان تملک قطعی و تخریب شده است […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پیشرفت ۱۴ درصدی تملک و تخریب پروژه بازآفرینی اسدگلی با تداوم تخریب و آزادسازی پنج باب ملک مسکونی خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی اظهار کرد: با بیان اینکه ۱۴ درصد از املاک مورد توافق شده شهروندان تملک قطعی و تخریب شده است تصریح کرد: طی اقدامات انجام گرفته از سوی واحد املاک منطقه، در مجموع از ۹۴ باب ملک مسکونی اسدگلی، تعداد ۱۳ ملک توافق، تملک و تخریب شده و تعدادی نیز در آستانه توافق و متعاقباً در مرحله تخریب است.

زارعی تصریح کرد: در راستای ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین و پایدارسازی این مناطق و به منظور رفاه حال شهروندان، خوشبختانه با همکاری اهالی محل، تملک و آزادسازی پروژه بازآفرینی اسدگلی روند خوبی را به خود گرفته و اکنون با سرعت بیشتری در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا عملیات تخریب پنج باب ملک مسکونی تملک شده واقع در اسدگلی توسط شهرداری منطقه ۱۰ پس از مذاکرات و توافق صورت گرفته با مالکان آن اجرایی شد.

شهردار منطقه ۱۰ یادآور شد: اجرای این پروژه که در بافت فرسوده شهر قرار دارد، طبق برنامه پیگیری می‌شود و تلاش داریم با اتمام هرچه سریع‌تر عملیات تملک و آزادسازی املاک باقی مانده شاهد تکمیل فرآیند احیای بافت فرسوده شهری در این منطقه باشیم.