افزایش گشت‌زنی تیم‌های ساماندهی افراد بی‌سرپناه در شب‌های سرد در منطقه ۱۵
افزایش گشت‌زنی تیم‌های ساماندهی افراد بی‌سرپناه در شب‌های سرد در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر گفت: طرح حامی شهر که از ابتدای آذر ماه سال جاری شروع شده است با تاکیدات شهردار باب الرضای تهران، با جدیّت هر چه بیشتر در حال انجام است. همچنین تمامی ظرفیتها و پتانسیل های موجود […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر گفت: طرح حامی شهر که از ابتدای آذر ماه سال جاری شروع شده است با تاکیدات شهردار باب الرضای تهران، با جدیّت هر چه بیشتر در حال انجام است. همچنین تمامی ظرفیتها و پتانسیل های موجود در خصوص اجرای این طرح در شب های سرد سال پیش بینی شده است.

به گفته وی؛ واحدهای گشت به دفعات در تمامی پاتوق ها و کلونی هایی که طی اجرای طرح حامی شهر در سطح منطقه شناسایی شده اند، سرکشی کرده  و مددکاران اجتماعی  ضمن تحویل نان و غذای گرم به مددجویان، آنان را به گرمخانه ها منتقل می کنند..

سرپرست معاونت اجتماعی منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه تا کنون ۶۴۵ نفر توسط گشتهای “حامی شهر” به گرمخانه ها منتقل شده اند، اظهار داشت : شناسایی پاتوق های جدید از اهم وظایف گشت ها است که ضمن گشت زنی ها، پاتوق های جدیدتری شناسایی شده و تیم های اعزامی برای ساماندهی مددجویان، به دفعات و مکررا به آن پاتوق ها سرکشی می کنند.

مالمیر در پایان افزود: شهروندان در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان و کارتن خواب، می‌توانند مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ اطلاع داده و یا با شماره ۰۲۱۵۵۵۲۲۳۲۲  تماس گرفته تا با حضور مددکاران شهرداری منطقه نسبت به انتقال این افراد به گرمخانه‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/