پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی آسفالت اساسی مسیر تندرو اتوبوس
پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی آسفالت اساسی مسیر تندرو اتوبوس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز با بیان اینکه عملیات آسفالت ریزی راه آهن تا میدان شهید بهشتی اتمام یافته است، گفت: آسفالت ریزی اساسی مسیر تندرو اتوبوس ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در نیمه دوم آبان به پایان می رسد. به گزارش شهریار، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز با بیان اینکه عملیات آسفالت ریزی راه آهن تا میدان شهید بهشتی اتمام یافته است، گفت: آسفالت ریزی اساسی مسیر تندرو اتوبوس ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در نیمه دوم آبان به پایان می رسد.

به گزارش شهریار، جلیل ابهری با اعلام اینکه عملیات تراش و آسفالت ریزی مسیر بی آر تی از یک ماه پیش آغاز شده است، اظهار کرد: آسفالت ریزی اساسی مسیر تندرو اتوبوس از میدان راه آهن تا شهید بهشتی با توزیع ۲ هزار و ۷۰۰ تن آسفالت جهت تسهیل تردد و بهسازی آسفالت معابر به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه آسفالت ریزی این مسیر به طول ۱۶ کیلومتر تا نیمه دوم آبان به اتمام می رسد، تصریح کرد: مساحت کل مسیر ۳۵ هزار متر مربع بوده و تا به امروز آسفالت ریزی بالغ بر ۲۱ هزار مترمربع  برای جلوگیری از راه بندان به صورت شبانه انجام شده است.

ابهری در تشریح وضعیت تولید آسفالت این سازمان اظهار کرد: با برنامه ریزی جامع تولید و تلاش شبانه روزی پرسنل، میزان تولید آسفالت سازمان در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱، ۳۰ درصد افزایش یافنه است.