۳مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در مساحتی افزون بر ۲ هزار مترمربع تخریب شد
۳مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در مساحتی افزون بر ۲ هزار مترمربع تخریب شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه 9 تبریز گفت: در راستای جلوگیری از احداث بناهای غیرمجاز و همچنین اجرای احکام کمیسیون ماده صد، تخریب ۳مورد ساخت و ساز غیرمجاز در مساحتی افزون بر ۲ هزار متر مربع اجرا شد. به گزارش شهریار، بدری حامد شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه 9 تبریز گفت: در راستای جلوگیری از احداث بناهای غیرمجاز و همچنین اجرای احکام کمیسیون ماده صد، تخریب ۳مورد ساخت و ساز غیرمجاز در مساحتی افزون بر ۲ هزار متر مربع اجرا شد.

به گزارش شهریار، بدری حامد شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مراجع قضایی و انتظامی، تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در حوزه استحفاظی این شهرداری توسط واحد اجرای احکام و معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه صورت گرفت.

شهردار منطقه ۹ با اشاره به اینکه یکی از معضلات شهری احداث بناهای غیرمجاز است تصریح کرد: ساخت و ساز غیر مجاز، تخطی از قوانین، ضوابط شهرسازی و اصول فنی است که بی شک با عاملان اینگونه ساخت و سازها با جدیت و قاطعانه برخورد خواهد شد.

بدری حامد خاطرنشان کرد: در شهرداری منطقه ۹ تبریز همواره تدابیر جدی برای برخورد با این موضوع اتخاذ شده و امیدواریم شهروندان با رعایت قوانین شهری از انجام هرگونه تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرمجاز  دوری کنند.

 گشت های نظارتی شهرداری منطقه ۹ تبریز بطور شبانه روزی و با حضور مستمر در سطح منطقه از ساخت و سازها و اقدامات غیر قانونی افراد سودجو، ممانعت خواهند کرد.