پدران شهدا در منطقه ۱۵ به نام فرزندان خود نهال غرس کردند
پدران شهدا در منطقه ۱۵ به نام فرزندان خود نهال غرس کردند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه رجب، میلاد با سعادت امام علی(ع) و روز پدر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: عزت، اقتدار، عظمت و استقلال امروز ما مدیون خون شهدای انقلاب، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه رجب، میلاد با سعادت امام علی(ع) و روز پدر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: عزت، اقتدار، عظمت و استقلال امروز ما مدیون خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم است.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه پدران و مادران معظم شهدا اسوه‌های صبر و استقامت هستند، افزود: به برکت خون شهدا نهال انقلاب امروز درختی تنومند و استوار است که در طوفان‌های روزگار قوی و پابرجاست و پیروزی محور مقاومت و طنین صدای مظلوم در دنیا از ثمرات آن است.

آیین «پدران آسمانی» به یاد ۲ هزار شهید منطقه ۱۵ و در راستای بزرگداشت کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت برگزار شد و در این برنامه پدران شهدا به نام فرزندان خود در بوستان بزرگ آزادگان نهال‌های زیتون و بلوط غرس کردند. همچنین از ۴۰ پدر معزز شهید باب الرضای تهران تقدیر شد. طی این طرح ۲ هزار اصله نهال به نام شهدای در بوستان‌های آزادگان و خلیج فارس کاشته خواهد شد.

در این مراسم که به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست و معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار شد، شهردار منطقه، مدیران شهری، رییس بنیاد شهید منطقه، جانشین ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

مهدی مالمیر سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: در راستای برگزاری  بزرگداشت کنگره ی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت و با هدف تکریم مقام شامخ شهدا، آیین تجلیل از ۴۰ پدر گرانقدر شهدای باب الرضای تهران در بوستان آزادگان برگزار شد.

به گفته وی؛ در این مراسم ۴۰ نهال از گونه‌های سازگار با اقلیم آب و هوای تهران و مزین به نام شهدا، توسط پدران شهید غرس شد. همچنین اجرای سرود توسط گروه دانش‌آموزی، تکریم خانواده‌های معزز شاهد  و …از دیگر بخش‌های این آیین ویژه بود.

انتهای پیام/