آغاز طرح «استقبال از مهر» در مدارس سطح منطقه ۸ تبریز
آغاز طرح «استقبال از مهر» در مدارس سطح منطقه ۸ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۸ از آغاز اجرای طرح «استقبال از مهر» در مدارس محدوده مرکزی شهر خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: طرح استقبال از مهر به مناسبت بازگشایی مدارس، با هدف پاکسازی، ساماندهی و نوسازی مدارس در محدوده شهرداری منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۸ از آغاز اجرای طرح «استقبال از مهر» در مدارس محدوده مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: طرح استقبال از مهر به مناسبت بازگشایی مدارس، با هدف پاکسازی، ساماندهی و نوسازی مدارس در محدوده شهرداری منطقه ۸ در حال اجراست.

او به جزئیات این طرح اشاره کرد و افزود: در طرح «استقبال از مهر» اقدامات متعددی توسط شهرداری منطقه ۸ در مدارس سطح حوزه انجام می پذیرد که لکه گیری آسفالت ورودی های مدارس، ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده مقابل مدارس، رنگ آمیزی و نقاشی و طراحی دیوارها، نیمکت ها، سطل زباله ها و رسم اشکال هندسی روی زمین به همراه پاکسازی و بهسازی مدارس  از جمله این اقدامات به شمار می آیند.

شهردار منطقه ۸ در پایان ضمن اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی منطقه ۸ برای آماده سازی هرچه بهتر منطقه برای استقبال از سال تحصیلی جدید، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم همزمان با آغاز مهر ماه و سال تحصیلی جدید، استقبالی شایسته از دانش آموزان انجام دهیم.