پل عابر پیاده مقابل کوی ایرداک در جاده تهران نصب شد
پل عابر پیاده مقابل کوی ایرداک در جاده تهران نصب شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ساخت و نصب دومین پل عابر پیاده جاده تهران حدفاصل میدان بسیج تا سه راهی اهر توسط شهرداری منطقه ۵ به اتمام رسید. به گزارش شهریار، سیامک قلی پور رئیس اداره عمران منطقه ۵ همزمان با نصب پله های پل مذکور گفت: با تلاش همکاران و پیمانکار مربوطه، پس […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

ساخت و نصب دومین پل عابر پیاده جاده تهران حدفاصل میدان بسیج تا سه راهی اهر توسط شهرداری منطقه ۵ به اتمام رسید.

به گزارش شهریار، سیامک قلی پور رئیس اداره عمران منطقه ۵ همزمان با نصب پله های پل مذکور گفت: با تلاش همکاران و پیمانکار مربوطه، پس از نصب پله های پل عابر پیاده ی مقابل کوی ایرداک، عملیات ساخت و نصب این پل با دهانه ۶۳ متر و وزن حدود ۵۰ تن به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز پل عابرگذر مقابل بانک سپه در همین مسیر آماده بهره برداری شده است یادآور شد: عملیات ساخت سومین پل عابر پیاده این مسیر نیز شروع شده و در ماه های آتی عملیات نصب آن در مقابل شرکت آناتا آغاز خواهد شد.

به گفته سرناظر منطقه ۵، اعتبار اولیه ساخت و نصب سه دهانه پل عابر پیاده در جاده تهران حد فاصل میدان بسیج تا کوی ایرداک در سال جاری، بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان بوده است.

قلیپور همچنین با اشاره به پیش بینی دو پل عابرگذر دیگر در این مسیر، افزود: در سال آینده با احداث دو پل در نزدیکی میدان بسیج و مابین کرکج و ایرداک، عابرگذرهای جاده تهران تکمیل خواهند شد.