جویندگان کار با حضور در شهرک‌های صنعتی البرز صاحب شغل می‌شوند
جویندگان کار با حضور در شهرک‌های صنعتی البرز صاحب شغل می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اشتغال استان که امروز_ چهارشنبه پنجم مهرماه_ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر ضرورت ثبت اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌ها در سامانه مربوطه تاکید و اظهار کرد: تمامی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اشتغال استان که امروز_ چهارشنبه پنجم مهرماه_ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر ضرورت ثبت اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌ها در سامانه مربوطه تاکید و اظهار کرد: تمامی مدیران استان باید در زمان مقرر نسبت به تکمیل تعهدات خود در حوزه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اقدام کنند.

وی از بانک‌های استان خواست تا روند پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به ویژه مشاغل خانگی و توانمند سازی افراد کم برخوردار را تسریع کنند.

استاندار البرز ادامه داد: شهرک‌های صنعتی استان همچنان به شدت نیازمند نیروهای متخصص و کارگران ساده هستند و از سوی دیگر با جمعی بسیاری از متقاضیان شغل مواجه هستیم.

وی گفت: ضرورت دارد با تجمیع نظرات و خرد جمعی چالش‌ها و حلقه مفقوده بین کارفرمایان در شهرک‌های صنعتی استان و کارجویان را حل کنیم.

عبداللهی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های مسئول باید از روند اقدامات خود در جهت مهارت‌آموزی فارغ‌التحصیلان، ایجاد دفاتر کاریابی در شهرک‌های صنعتی، آشنایی دانشجویان از طریق حضور در واحدهای تولیدی و صنعتی و… را گزارش دهند.

وی بیان کرد: ضرورت دارد در این رابطه نقاط ضعف احصا و رفع شود و نقاط قوت شناسایی، تقویت و اطلاع‌رسانی شود.

استاندار البرز اظهار کرد: تداوم و سرعت‌بخشی به کاهش نرخ بیکاری در استان یک هدف بزرگ است که با هم‌افزایی، تعامل و وحدت بین مسئولان محقق خواهد شد.