لوپ خروجی از ضلع جنوبی اتوبان کسائی به کوی لاله پاکسازی و بهسازی می‌شود
لوپ خروجی از ضلع جنوبی اتوبان کسائی به کوی لاله پاکسازی و بهسازی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عملیات خاکبرداری برای ایجاد فضای سبز در داخل لوپ خروجی از ضلع جنوبی اتوبان کسائی به کوی لاله توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز آغاز شده و همچنین حاشیه این لوپ جدول‌گذاری می‌شود. به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند از پیشرفت ۵۰ درصدی اجرای عملیات خاکبرداری در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عملیات خاکبرداری برای ایجاد فضای سبز در داخل لوپ خروجی از ضلع جنوبی اتوبان کسائی به کوی لاله توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز آغاز شده و همچنین حاشیه این لوپ جدول‌گذاری می‌شود.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند از پیشرفت ۵۰ درصدی اجرای عملیات خاکبرداری در داخل لوپ خروجی از ضلع جنوبی اتوبان کسائی به کوی لاله خبر داد و گفت: تا به حال ۲۲۰ متر مکعب خاکبرداری از داخل این لوپ انجام گرفته و عملیات خاکبرداری همچنان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ادامه دارد.
وی افزود: بعد از اتمام عملیات خاکبرداری، داخل لوپ مسطح‌سازی و مناسب‌سازی شده و برای ایجاد فضای سبز آماده خواهد شد تا با ایجاد فضای سبز این مسیر برای شهروندان عبوری با خودرو زیباسازی شود.
وی اظهار کرد: همچنین بعد از اتمام عملیات خاکبرداری، حاشیه لوپ نیز در ۳۵۰ متر طول بعد از پی‌کنی و اجرای عملیات زیرسازی و آماده‌سازی برای جدول‌گذاری، به شکل کانیو جدول‌گذاری خواهد شد.