هنرمندان با خلق آثار هنری انزجار قلبی خود از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را اعلام می‌کنند
هنرمندان با خلق آثار هنری انزجار قلبی خود از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را اعلام می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هنرمندان با خلق آثار هنری انزجار قلبی خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام می‌کنند. به گزارش شهریار، حجت‌الاسلام رسول برگی در حاشیه ورکشاپ هنری “به رنگ غزه”  اظهار کرد: این روزها دل‌های همه انسان‌های آزاد اندیش جامعه از جنایات و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هنرمندان با خلق آثار هنری انزجار قلبی خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام می‌کنند.

به گزارش شهریار، حجت‌الاسلام رسول برگی در حاشیه ورکشاپ هنری “به رنگ غزه”  اظهار کرد: این روزها دل‌های همه انسان‌های آزاد اندیش جامعه از جنایات و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه جریحه‌دار شده و هر یک در جایگاه  خود سعی دارند حمایت‌های خود را در دفاع از مردم غزه نشان دهند.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: مهم‌ترین جایگاهی که امروز می‌تواند در مجامع بین المللی نخستین‌ها را با زبان بی‌زبانی بیان کند مسئله هنر است،  اینکه هنرمندان دست در دست هم داده و رویداد هنری در جهت حمایت از مردم غزه برگزار می‌کنند ارزشمند به شمار می‌رود.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد: هنرمندان عزیز سعی داشته باشند با اثر خود در جهت ظلم رژیم جنایتکار صهیونیستی ایستادگی کنند ‌و افکار مردم را نسبت به مظلومیت مردم فلسطین آگاه سازند.

برگی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: هنرمندان حاضر در ورکشاپ هنری “به رنگ غزه” سعی‌شان بر این است که به نحوی انزجار قلبی خود را از حوادث رخ داده در غزه اعلام کنند،  از تلاشهای فرهنگسرای الغدیر هم به جهت برگزاری این برنامه ارزشمند تقدیر و تشکر می‌کنیم.