حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید کرد
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید کرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز_ یک‌شنبه بیست‌وسوم بهمن_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به حضور پرشور و پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: این حضور و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب باعث خوشحالی طرفداران و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز_ یک‌شنبه بیست‌وسوم بهمن_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به حضور پرشور و پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: این حضور و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب باعث خوشحالی طرفداران و پیروان مکتب اسلام و یأس و ناامیدی دشمنان شد.

وی در خصوص حضور جمع کثیری از مردم همدان در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ادامه داد: این حضور پیام بسیار روشنی پای کار نظام بودن این مردم را برای آنهایی داشت که در مخیله خود قصد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه از تمام مردم به ویژه شهروندان همدانی برای این حضور بی‌نظیر به نمایندگی از شورای شهر همدان قدردانی می‌کنم، گفت: امیدوارم که با دریافت پیام مهم وحدت از سوی مردم، بتوانیم در سایه وحدت، یکپارچگی و همدلی به این ملت خدمت کنیم.

وی افزود: مردم با نمایش وحدت نشان دادند که در سایه اختلافات کاری از پیش نمی‌رود و تنها مشکلات بیشتر می‌شود، لذا امیدواریم با تلاش بیشتر، دین خود را نسبت به مردم ولایی و قدردان همدان داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، مردم ولایت مدار ایران روز گذشته ۲۲ بهمن با حضور پرشور و بی نظیر در راهپیمایی شرکت و با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب بیعت کردند.