غرس هزار و ۵۴ اصله نهال به نیابت از شهدا در منطقه ۸
غرس هزار و ۵۴ اصله نهال به نیابت از شهدا در منطقه ۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، فاطمه تنهایی از غرس هزار و ۵۴ اصله نهال به نیابت شهدای این منطقه در چهار بوستان بزرگ و شهرک مترو این منطقه خبر داد و افزود: کنگره ۲۴هزار شهید پایتخت به عنوان ام‌القرای جهان اسلام و در راستای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، فاطمه تنهایی از غرس هزار و ۵۴ اصله نهال به نیابت شهدای این منطقه در چهار بوستان بزرگ و شهرک مترو این منطقه خبر داد و افزود: کنگره ۲۴هزار شهید پایتخت به عنوان ام‌القرای جهان اسلام و در راستای تکریم خانواده شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه همزمان با “دهه شهدایی تهران” از روز دوشنبه ۲ بهمن، ویژه برنامه‌های مناسبتی این ایام آغاز شد، تصریح کرد: علاوه بر غرس هزار و ۵۱ اصله نهال در بوستان‌های تمدن، بهارستان، شهدای تهرانپارس و شهرک مترو،۳ نهال دیگر به یاد شهدای شهرداری منطقه۸ با حضور پدر و همسران این شهدای گرانقدر در بوستان‌ فدک غرس شد. اقدامات دیگری نیز به نیّت از شهدا در سطح منطقه انجام گرفته است. 

تنهایی در ادامه اقدمات انجام شده را تشریح کرد و افزود: در این دهه، علاوه بر توزیع هزار بسته کمک معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار، اهدای بسته‌های لوازم تحریر و  برگزاری یادواره “بر مداری جاودانه”، مراسم معنوی اعتکاف(رفیقانه) برای نوجوانان و دانش‌آموزان به نیابت از شهدا و پویش ختم قرآن کریم برگزار شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این ایام حضور خانواده شهدای منطقه در نماز جمعه شهدایی‌ها، غبارروبی مزار شهدای غواص و گمنام بوستان فدک و اکران تصاویر شهدا در سطح منطقه۸ انجام شده است‌.

تنهایی با بیان اینکه در مدت خدمت‌گزاری در منطقه۸ و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا ۲ دیواره‌نگاری از تصویر شهدای شاخص منطقه در دو نقطه پرتردد نقش بست، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان معزز نیز از سوی تیم مدیریت شهری منطقه۸ به صورت مستمر انجام گرفت و توفیق داشتیم در منزل بیش از ۱۷۰ خانواده شهید حضور داشته باشیم و درخواست‌های این عزیزان را در حد امکان مرتفع کنیم و امیدواریم تداوم این دیدارها و دعای شهدا، برکت مسیر خدمت‌رسانی‌ باشد.

شهردار منطقه ۸ در پایان گفت: مقرر است تا پایان این دهه و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دیگر برنامه‌ها از جمله دیدار و تجلیل از خانواده شهدا در سطح نواحی ۳گانه منطقه۸ ادامه داشته باشد.

گفتنی است کنگره ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت با نام “دهه شهدایی تهران” از دوشنبه ۲ بهمن آغاز شده و تا پنجشنبه ۱۲ بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/