تلاش برای تکمیل زیرساخت‌های عمرانی، اجتماعی و ترافیکی در غربی‌ترین محلات تهران
تلاش برای تکمیل زیرساخت‌های عمرانی، اجتماعی و ترافیکی در غربی‌ترین محلات تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی اظهار کرد: به دلیل نوپای بودن منطقه ۲۲ و قابلیت‌هایی که در زمینه توسعه زیرساخت‌ها در آن وجود دارد، اما بالغ بر ۵۰ درصد معابر منطقه هنوز شکل نگرفته و این موضوع یکی از مطالبات اصلی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی اظهار کرد: به دلیل نوپای بودن منطقه ۲۲ و قابلیت‌هایی که در زمینه توسعه زیرساخت‌ها در آن وجود دارد، اما بالغ بر ۵۰ درصد معابر منطقه هنوز شکل نگرفته و این موضوع یکی از مطالبات اصلی شهروندان محسوب می‌شود. 

وی افزود: عملیات اجرایی معابر در شهرک‌های الهیه غرب و مروارید شهر در دورترین نقطه منطقه ۲۲ با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان ساکن در دستور کار قرار دارد.

افزایش خطوط اتوبوسرانی در غربی‌ترین محلات تهران

به گفته نصرتی ️راه اندازی خط اتوبوس با سطح پوششی مناسب برای ساکنان و مسافران شهرک الهیه غرب و مروارید شهر به عنوان غربی‌ترین محلات اقداماتی بود که با تلاش مدیریت شهری منطقه ۲۲ محقق شد.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه عملیات نصب سرپناه در ایستگاههای شهرک الهیه غرب و مروارید شهر اجرا شده، افزود: در این طرح ۱۲ ایستگاه در محدوده شهرک الهیه غرب و مروارید شهر طبق گزارش و نظریه علمی مشاور مطالعات حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شد و ساخت و نصب سرپناه و تابلو و خط‌کشی ایستگاه‌های مذکور، در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت و اجرایی شد.

افتتاح میادین میوه و تره بار در محلات غربی پایتخت

نصرتی یادآور شد: در حال حاضر سه میدان میوه و تره بار در ناحیه ۳ منطقه ۲۲ قرار دارد که هفته گذشته میدان میوه تره بار شهرک شهید خرازی افتتاح و تا پایان سال نیز چهارمین میدان میوه تره بار این ناحیه در مجتمع مسکونی عقاب راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/