مسیر ورودی شهرک پاس فرهنگیان ساماندهی شد
مسیر ورودی شهرک پاس فرهنگیان ساماندهی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از  شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲، محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک این منطقه اظهار کرد: با هدف افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و ساماندهی ترافیکی مسیر ورودی به شهرک پاس فرهنگیان ، طرح  احداث رفیوژ میانی اجرا شد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از  شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲، محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک این منطقه اظهار کرد: با هدف افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و ساماندهی ترافیکی مسیر ورودی به شهرک پاس فرهنگیان ، طرح  احداث رفیوژ میانی اجرا شد.

وی افزود: شهرک فرهنگیان به لحاظ همجواری با جایگاه عرضه سوخت گلابتون و همچنین شهرک آزمایش و بوستان پردیسان با مشکلات ترافیکی مواجه بود و پس از مطالعات کارشناسی، طرح ساماندهی ترافیکی و ایمن سازی این محل در دستور کار قرار گرفت و با احداث رفیوژ میانی به طول ۱۰۰ متر مسیر ورودی و خروجی شهرک پاس فرهنگیان ساماندهی شد.

معاون شهردار منطقه در ادامه به اصلاح مسیر ورودی به شهرک از سمت جایگاه سوخت گلابتون اشاره کرد و گفت: با اجرای لچکی و احداث قوس مناسب در قالب رفیوژ میانی، علاوه بر هم جهت شدن مسیر خودروها با خیابان پاس، سرعت ورودی به خیابان پاس کنترل و از حوادث ترافیکی پیشگیری می شود.

انتهای پیام/