ثبت نام سومین دوره آزمون های فناوری اطلاعات آغاز شد
ثبت نام سومین دوره آزمون های فناوری اطلاعات آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از آغاز ثبت نام سومین دوره آزمون های مهارت های هفتگانه فناوری اطلاعات در سال جاری خبر داد. به گزارش شهریار، یعقوب انصاری افزود: از آنجایی که گذراندن دوره آموزشی فناوری اطلاعات و کسب نمره قبولی در آزمون های مهارت های هفتگانه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از آغاز ثبت نام سومین دوره آزمون های مهارت های هفتگانه فناوری اطلاعات در سال جاری خبر داد.

به گزارش شهریار، یعقوب انصاری افزود: از آنجایی که گذراندن دوره آموزشی فناوری اطلاعات و کسب نمره قبولی در آزمون های مهارت های هفتگانه لازمه استفاده از مزایای آموزش های پرسنلی است، گروه آموزش این اداره کل در طول سال به طور متوالی اقدام به برگزاری این آزمون ها می کند تا تمام همکاران بتوانند در آن شرکت کنند.

وی گفت: ثبت نام دوره سوم آزمون های فناوری اطلاعات از تاریخ ۱۰ مهرماه سال جاری آغاز می شود و تا ۱۸مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و همکاران محترم می توانند با مراجعه به سامانه پرسنلی خود اقدام به ثبت نام کنند.

به گفته مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز، گروه بندی و زمان برگزاری آزمون ها از طریق سامانه پرسنلی اطلاع رسانی خواهد شد.