راه اندازی نهضت آسفالت از ابتدای سال؛ گام بلندی در راستای جلب رضایت شهروندان
راه اندازی نهضت آسفالت از ابتدای سال؛ گام بلندی در راستای جلب رضایت شهروندان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه این منطقه با راه اندازی نهضت آسفالت از ابتدای سال، گام بلندی در راستای جلب رضایت شهروندان برداشته است تصریح کرد: با توجه به لزوم نظارت ویژه به خیابان ها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه این منطقه با راه اندازی نهضت آسفالت از ابتدای سال، گام بلندی در راستای جلب رضایت شهروندان برداشته است تصریح کرد: با توجه به لزوم نظارت ویژه به خیابان ها و معابر و نیاز آنها به مرمت و آسفالت و همچنین کمکی که این مهم به کاهش هزینه‌ها می‌کند به معاونت فنی و عمران تاکید شد که اهتمام ویژه ای به مسئله آسفالت داشته باشد.

او تاکید کرد: خوشبختانه راه اندازی نهضت آسفالت در منطقه ۵ باعث شد تا عملا شاهد رشد چشمگیر میزان آسفالت معابر و خیابان‌ها در سطح منطقه بوده و رتبه اول را در بین مناطق ۲۲ گانه پایتخت کسب کنیم.

شهردار منطقه ۵ در ادامه به گزارشی آماری در این خصوص پرداخت و تاکید کرد: عملیات آسفالت معابر در سطح منطقه ۵ از ابتدای سال با تناژ ۵۴۶۳۳.۲۰ (تن) و مساحت ۳۹۹۱۹۰.۶۴ (متر مربع) اجرا شده است و همکاران ما در معاونت فنی و عمرانی به صورت روزانه این مهم را در برنامه خود قرار داده اند.

شریفی بیان کرد: برنامه آسفالت تنها منتهی به روز نبوده و برای برخی معابر پرتردد در شب ها یا بامداد که تردد کمتر است برنامه آسفالت اجرایی می شود.

وی در مورد عملیات بهسازی تشریح کرد: بهسازی پیاده رو به مساحت ۶۹۶۱.۸۱ (متر مربع) و بهسازی انهار و جداول به طول ۴۴۴۳.۹۰ (متر) در ۶ ماه ابتدایی امسال انجام شده است و تا حدودی جلب رضایت شهروندان ادامه دارد.

انتهای پیام/