درخواست پیرهادی از شهرداری تهران؛ ترمیم حقوق کارکنان در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۲ گنجانده شود
درخواست پیرهادی از شهرداری تهران؛ ترمیم حقوق کارکنان در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۲ گنجانده شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیگیری اعضا برای ترمیم حقوق کارکنان، اظهار کرد: دیگر جای هیچ تعللی در این زمینه باقی نمانده است. نامه ای توسط یکی از بالاترین مراجع در وزارت کشور صادر شده و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیگیری اعضا برای ترمیم حقوق کارکنان، اظهار کرد: دیگر جای هیچ تعللی در این زمینه باقی نمانده است. نامه ای توسط یکی از بالاترین مراجع در وزارت کشور صادر شده و حجت را بر تمام شهرداری ها تمام کرده است.

وی افزود: از شهردار تهران می خواهیم ترمیم حقوق در شهرداری تهران انجام و در اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران لحاظ شود.

در ادامه زهرا شمس احسان دیگر عضو شورا با اشاره  به بازدیدهای میدانی از مجموعه های ورزشی برون سپاری شده شهرداری، اظهار کرد: عدم رعایت تعرفه بهای خدمات ورزشی در این مجموعه از گلایه های شهروندان است و اگر رسیدگی نشود ورزش در سبد خانواده های تهران کمرنگ خواهد شد.

وی افزود: در قوانین به منظور ایجاد وحدت رویه و انضباط مالی و حقوق شهروندان، شهرداری تهران موظف است در مجموعه های ورزشی سازمان ها، شرکت های وابسته و مناطق ۲۲ گانه، تعرفه های مصوب را اخذ کند. برخی از این مجموعه ها به بهره برداران واگذار شده که تعرفه را رعایت نمی کنند.

شمس احسان تأکید کرد: شهروندان نباید بیش از مصوبه شورای شهر تهران، رقمی پرداخت کنند و تعرفه ها باید رعایت شود؛ لذا از شهردار تهران درخواست می کنیم ضمن علل یابی عدم رعایت این تعرفه ها، پیگیری لازم را داشته باشد که نرخ مصوب در مجموعه ها رعایت و گزارش اقدامات به شورا ارسال شود.

انتهای پیام/