مجامع بین‌المللی به سکوت خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی پایان دهند
مجامع بین‌المللی به سکوت خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی پایان دهند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدحسین واثق ‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همچنان شاهد حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین هستیم و طبق آماری که رسانه‌ها اعلام کردند، تاکنون تعداد زیادی از مردم بی‌دفاع که بیشتر زنان و کودکان هستند، در این حملات به شهادت رسیده‌اند. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدحسین واثقکارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همچنان شاهد حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین هستیم و طبق آماری که رسانه‌ها اعلام کردند، تاکنون تعداد زیادی از مردم بی‌دفاع که بیشتر زنان و کودکان هستند، در این حملات به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: این اقدامات بی‌شرمانه رژیم غاصب صهیونیستی نشان‌دهنده آن است که هدف حملات صهیونیست‌ها مناطق مسکونی و مردم بی‌پناه بوده و روزبه‌روز نیز این جنایت‌های غیرانسانی در حال گسترش است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها سعی دارند به هر طریقی مردم را از نوار غزه خارج و تسلط خود را بر اراضی فلسطین افزایش دهند.

واثق‌کارگرنیا ضمن محکومیت اقدامات غیرانسانی و جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی گفت: از ملت بی‌پناه و مظلوم فلسطین اشغالی حمایت می‌کنیم و از سازمان‌های حقوق بشر و مجامع بین‌المللی می‌خواهیم به سکوت خود در برابر مسلمان‌کُشی و جنایات رژیم فاسد صهیونیستی در فلسطین اشغالی پایان دهند.

وی گفت: امیدواریم جوامع بین‌المللی بالاخص مسلمانان جهان در سراسر این کُره خاکی هرچه سریع‌تر وارد عمل شوند و با فشار حداکثری اسرائیل را مجبور به عقب‌نشینی و پایان اقدامات جنگ‌طلبانه علیه مردم مظلوم فلسطین کنند.