طرح “من شهردارم “گامی اساسی در مدیریت شهری پایتخت
طرح “من شهردارم “گامی اساسی در مدیریت شهری پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “سیدمحمد قاضی میرسعید” معاون خدمات شهری این منطقه گفت: جلب اعتماد مردم در اجرای پروژه های شهری از جمله سرمایه هایی است که مدیران شهری به دنبال آن هستند، در این راستا طرح مهم و ارزشمند “من شهردارم” […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “سیدمحمد قاضی میرسعید” معاون خدمات شهری این منطقه گفت: جلب اعتماد مردم در اجرای پروژه های شهری از جمله سرمایه هایی است که مدیران شهری به دنبال آن هستند، در این راستا طرح مهم و ارزشمند “من شهردارم” فرصتی ویژه برای استفاده از ایده های ناب و بکر شهروندان به شمار می رود.

وی افزود: این منطقه افتخار دارد که در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست در مرحله اول این طرح با رسیدگی به درخواست های ثبت شده شهروندان از جمله بازپیرایی و تجهیز فضاهای سبز؛ نورپردازی و تجهیز روشنایی سطح منطقه، بهسازی بوستان ها، تامین کیوسک های نگهبانی و …. مطالبات و خواسته های شهروندان را پاسخگو بوده است.

قاضی میرسعید ادامه داد: در مرحله دوم این طرح مدیریت شهری منطقه ۴ با استفاده از تجربیات سال گذشته و به کارگیری افکار و نیازهای شهروندان با مساعدت پروردگار و همشهریان گام های موفق تر و مثمرثمری را برخواهد داشت.

معاون شهردار منطقه ۴ خطاب به همشهریان این منطقه گفت: از شهروندان گرامی منطقه ۴ که همیشه ما را در پروژه ها و مباحث مختلف یاری کرده اند، تقاضا می کنم که با شرکت فعالانه خود در مرحله دوم این طرح نیز شهر خود را بهتر و برتر از گذشته مدیریت کنند.

انتهای پیام/