کلنگ زنی پروژه میدان جمهوری کرج با حضور وزیر کشور
کلنگ زنی پروژه میدان جمهوری کرج با حضور وزیر کشور

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، پروژه تقاطع میدان جمهوری اسلامی پرحاشیه‌ترین پروژه عمرانی شهر کرج است که نزدیک به سه سال پیش شورای اسلامی دوره پنجم شهر کرج، اجرای آن را در دستور کار قرار داد. اما در همان زمان برخی کارشناسان و فعالان محیط زیست به دلیل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، پروژه تقاطع میدان جمهوری اسلامی پرحاشیه‌ترین پروژه عمرانی شهر کرج است که نزدیک به سه سال پیش شورای اسلامی دوره پنجم شهر کرج، اجرای آن را در دستور کار قرار داد. اما در همان زمان برخی کارشناسان و فعالان محیط زیست به دلیل اجرای این پروژه در تنها لکه سبز باقی مانده شهری، مخالفت خود را اعلام کرده و پروژه تقاطع جمهوری اسلامی علی‌رغم تجهیز کارگاه و هزینه‌های جانبی‌ای که برای شهر داشت، به دلیل اشتباه محاسباتی مدیریت شهری آن دوره، جمع‌آوری شد و حتی همین جمع‌آوری کارگاه و تجهیزات مستقرشده، هزینه بسیار سنگینی را برای شهر به بار آورد.

اما با شروع شورای ششم دوباره این پروژه به جریان افتاد. پروژه‌ای که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان با اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی شهر کرج، دیگر نیازی به اجرای پروژه و هزینه‌کرد حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه نیست.

موافقان اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری اسلامی معتقدند اجرای این پروژه فقط به دلیل کاهش ترافیک موجود در شهر خواهد بود و به تسهیل در رفت‌وآمد پروژه کمک خواهد کرد.