بازار کوثر شماره ۲ در سپاهان‌شهر پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد
بازار کوثر شماره ۲ در سپاهان‌شهر پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، تور بازدید اصحاب خبر و رسانه از پروژه‌های عمرانی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و بازار بزرگ گل و گیاه ارغوان امروز _دوشنبه یکم آبان‌ماه با حضور مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌‎بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری و رئیس اداره ارتباطات و حوزه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، تور بازدید اصحاب خبر و رسانه از پروژه‌های عمرانی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و بازار بزرگ گل و گیاه ارغوان امروز _دوشنبه یکم آبان‌ماه با حضور مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌‎بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری و رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر، برگزار شد.

در این بازدید، ابتدا از پروژه بازار روز کوثر شماره ۱۱ به وسعت ۱۶۵۰ مترمربع در خیابان امام خمینی (ره) در نزدیکی پارک قلمستان و کوثر شماره دو در منطقه پنج اصفهان بازدید شد.

بهره‌برداری از بازار کوثر ۱۱ تا بهار ۱۴۰۳

امیرحسین ماه آورپور، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌‎بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در حاشیه بازدید از این پروژه‌ها اظهار کرد: بازار کوثر شماره ۱۱ پیش از این فعالیت داشته است، اما به دلیل ناایمن بودن سازه، تخریب و دوباره تصمیم به ساخت آن گرفته شد.

وی افزود: بازارهای کوثر با هدف تنظیم بازار و حذف واسطه‌ها راه‌اندازی شد که این اهداف تاکنون تأمین شده‌اند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌‎بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: این بازارها در مواقع بروز بحران‌ها نیز نقش پدافندی دارند و تاکنون توانسته‌اند در تنظیم بازار هنگام بروز بحران مؤثر عمل کنند.

وی ادامه داد: بازار کوثر ۱۱ واقع در منطقه ۲ در فضایی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع با حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است و تا بهار ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

ماه آورپور درخصوص زمین بازار روز کوثر شماره دو در محدوده منطقه پنج شهرداری اصفهان افزود: اصل زمین این پروژه ۲۲۰۰ متر مربع است و ۲۷۰۰ متر مربع نیز برای پارکینگ آن تملک با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان تملک شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌‎بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: زیربنای این پروژه ۳۶۵۰ متر مربع شامل عرضه مواد غذایی و غرفه‌های گوشت، مرغ و ماهی، ساختمان اداری و انبار است و پاییز امسال به پایان خواهد رسید.