قرارداد بیش از ۲۰۰ پروژه در شهر اصفهان منعقد شده است / کاهش ترافیک شهر با اجرای رینگ چهارم
قرارداد بیش از ۲۰۰ پروژه در شهر اصفهان منعقد شده است / کاهش ترافیک شهر با اجرای رینگ چهارم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد _امروز پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در آئین افتتاح رسمی تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه تقاطع شهدای ورزشکار در یکی از محورهای مواصلاتی که حجم ترافیکی سنگینی در این محور وجود داشت، ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شد. وی افزود: با توجه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد _امروز پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در آئین افتتاح رسمی تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه تقاطع شهدای ورزشکار در یکی از محورهای مواصلاتی که حجم ترافیکی سنگینی در این محور وجود داشت، ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

وی افزود: با توجه به تاسیساتی همچون لوله فاضلاب، دکل فشار قوی و فیبر نوری، یک سال طول کشید تا این تأسیسات جابه‌جا شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه داشته است که بر اساس توافق انجام شده، یک‌سوم هزینه آن را شهرداری دولت آباد و دوسوم هزینه را شهرداری اصفهان تأمین کرده است.

کشاورزراد گفت: این پروژه پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید و در اختیار مردم قرار گرفت، اما با توجه به تکمیل نبودن روشنایی آن، مراسم افتتاح رسمی پروژه امروز برگزار شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون قرارداد بیش از ۲۰۰ پروژه در شهر اصفهان منعقد شده است که در ادوار مدیریت شهری بی‌سابقه بوده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه یکی از پروژه‌های مهم این کلان‌شهر، رینگ چهارم ترافیکی است که در تسهیل ترافیک شهر و استان مؤثر است، گفت: امیدواریم این پروژه را سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

وی در ادامه یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ۲۵ آبان را گرامی داشت و تصریح کرد: ۲۵ آبان نماد ایثار و شجاعت مردم اصفهان است.