عملیات کف‌سازی و سنگ‌فرش تقاطع غیرهمسطح رسالت در مراحل پایانی
عملیات کف‌سازی و سنگ‌فرش تقاطع غیرهمسطح رسالت در مراحل پایانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم عملیات کف سازی و سنگ فرش تقاطع غیرهمسطح رسالت تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جانفشان با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات کف سازی و سنگ فرش تقاطع غیرهمسطح رسالت با هدف ساماندهی و ارتقای کیفی فضای شهری و در راستای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم عملیات کف سازی و سنگ فرش تقاطع غیرهمسطح رسالت تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جانفشان با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات کف سازی و سنگ فرش تقاطع غیرهمسطح رسالت با هدف ساماندهی و ارتقای کیفی فضای شهری و در راستای اهمیت بخشیدن به مسیر ترانزیتی کلان‌شهر تبریز در حال اجراست.

وی افزود: این عملیات در متراژ دو هزار و ۶۴۵ مترمربع با هدف مناسب سازی، بهسازی و زیباسازی محیط شهری، در مراحل پایانی خود قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه افزود: این پروژه با اعتباری افزون بر ۲میلیارد تومان توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه در حال اجراست که خوشبختانه تاکنون شاهد پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: این پروژه طبق زمانبندی شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال پیشروی است و تمام تلاش ما این است تا در موعد مقرر تحویل شهروندان شوند.

جانفشان در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: همزمان با اجرای این پروژه، عملیات کف‌سازی و سنگفرش در خیابان فرهنگ و همچنین محله قراملک در سطح حوزه منطقه در حال اجراست.