طرحی از لبخند بر لبان ۳۰۰ دانش آموز کم برخوردار در آغاز سال تحصیلی
طرحی از لبخند بر لبان ۳۰۰ دانش آموز کم برخوردار در آغاز سال تحصیلی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، مهدی بصیری معاون اداره اجتماعی فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: دانش‌آموزان در سراسر کشور سال تحصیلی ۱۴۰۲ را شروع می کنند اما در این میان کودکان و نوجوانان مستعد و کوشایی از خرید مایحتاج تحصیلی‌شان محروم هستند، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، مهدی بصیری معاون اداره اجتماعی فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: دانش‌آموزان در سراسر کشور سال تحصیلی ۱۴۰۲ را شروع می کنند اما در این میان کودکان و نوجوانان مستعد و کوشایی از خرید مایحتاج تحصیلی‌شان محروم هستند، ما تلاش کردیم با همیاری و مشارکت خیرین دانش آموزان نیازمند سطح منطقه را برای تحصیل و رفتن به مدرسه آماده کنیم.

وی افزود: برای ایجاد لبخند امید روی لب‌های این دانش‌آموزان با استعداد اما کم برخوردار، تعداد ۳۰۰ بسته‌ لوازم تحریر به همراه کوله‌پشتی تهیه شد.

بصیری هدف از ارائه‌ بسته‌های اهدایی را ایجاد انگیزه، شور و اشتیاق در دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل و رسیدن به آینده‌ای روشن و دستبابی به برخورداری از عدالت آموزشی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش این بسته‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید توسط اداره آموزش‌های شهروندی منطقه بین دانش آموزان شناسایی شده توزیع شد.

انتهای پیام/