اجرای طرح جامع ارزیابی عملکرد مناطق دهگانه شهرداری تبریز در ۸ حوزه تخصصی
اجرای طرح جامع ارزیابی عملکرد مناطق دهگانه شهرداری تبریز در ۸ حوزه تخصصی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عملکرد مناطق دهگانه شهرداری تبریز در ۸ حوزه تخصصی در قالب طرح جامع ارزیابی مورد سنجش قرار گرفت. به گزارش شهریار، اداره ارزیابی عملکرد سازمانی در راستای وظایف سازمانی خود و با همکاری معاونت‌های ستادی شهرداری، شهرداران مناطق و کارشناسان خبره با تشکیل تیم‌های ارزیابی در ۸ حوزه عملکردی، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عملکرد مناطق دهگانه شهرداری تبریز در ۸ حوزه تخصصی در قالب طرح جامع ارزیابی مورد سنجش قرار گرفت.

به گزارش شهریار، اداره ارزیابی عملکرد سازمانی در راستای وظایف سازمانی خود و با همکاری معاونت‌های ستادی شهرداری، شهرداران مناطق و کارشناسان خبره با تشکیل تیم‌های ارزیابی در ۸ حوزه عملکردی، اقدام به تدوین و تهیه نظام نامه و شیوه نامه ی شاخص‌های ارزیابی کرد.

در مرحله نخست شاخص‌های ارزیابی عملکرد جهت بررسی و بازبینی به کلیه مناطق ابلاغ و طبق جدول زمانی منظم طی چهار ماه از بهمن ۱۴۰۱ تا اردیبهشت ۱۴۰۲ مورد سنجش قرار گرفت.

تیم‌های ۸ گانه ارزیابی در حوزه‌های مختلف شهرداری با مشارکت بیش از ۳۰ کارشناس خبره در مناطق شهرداری حضور یافته و به صورت میدانی اقدام به پیمایش کردند سپس نتایج حاصله به همراه مستندات مربوطه به اداره ارزیابی عملکرد ارسال و پس از بررسی به همراه گزارش تحلیل هر کدام از مناطق شهرداری جهت شناخت نقاط ضعف و قوت حوزه های اجرایی منتشر شد.

مالی و اقتصادی، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، محیط زیست وخدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، برنامه ریزی توسعه سرمایه انسانی، فرهنگی اجتماعی گردشگری و ورزشی و در نهایت روابط عمومی و ارتباطات هشت حوزه مورد ارزیابی در این طرح بودند.

گفتنی است، طی جلسه‌ای با حضور معاون‌ برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز ضمن استماع پیشنهادات و نقطه نظرات از کارشناسان ارزیابی سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز تجلیل شد.