سیستم تر و خشک آتش‌نشانی باید برای ایمنی بازار اصفهان اجرا شود
سیستم تر و خشک آتش‌نشانی باید برای ایمنی بازار اصفهان اجرا شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _دوشنبه دوم بهمن_ در نشستی با موضوع بررسی مشکلات بازار بزرگ اصفهان که در سالن هتل ستاره این کلان‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: مسیری که تاکنون در این خصوص طی شده است، بسیار پر سرعت بوده که تشکیل هیئت امنای بازار یکی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _دوشنبه دوم بهمن_ در نشستی با موضوع بررسی مشکلات بازار بزرگ اصفهان که در سالن هتل ستاره این کلان‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: مسیری که تاکنون در این خصوص طی شده است، بسیار پر سرعت بوده که تشکیل هیئت امنای بازار یکی از این اقدامات مؤثر و حرکتی مهم برای پرداختن به این موضوع بوده است.

وی افزود: مسائلی که درباره ساماندهی وضعیت بازار بزرگ اصفهان وجود دارد، اداری نبوده، از این‌رو موضوع اصلاح بودجه برای این منظور نیز بسیار زمان‌بر است و سیکل هر مناقصه در این خصوص حدود ۶۰ روز طول می‌کشد تا نتیجه‌گیری شود.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: این ساماندهی با همکاری و مساعدت هیئت امنای بازار انجام خواهد شد و ابتدا باید به موضوع تردد موتور سیکلت‌ها و سد معبر پرداخته شود.

بقایی با بیان اینکه موضوع ایمنی بازار از دیگر نکات بسیار مهمی است که در راستای ساماندهی باید به آن پرداخته شود، گفت: پس از مدت‌ها گفت‌وگو در خصوص سیستم ایمنی و آتش‌نشانی بازار، مقرر شد، یک سیستم تر و خشک در کل آن اجرا شود که برای این منظور سازمان میراث و نوسازی شهرداری اصفهان نیز همکاری‌های لازم را خواهند داشت.

وی ادامه داد: تیم شهرداری اصفهان با هیئت امنای تشکیل شده، همکاری‌های لازم را خواهد داشت تا این موضوع هر چه سریع‌تر محقق شده و به نتیجه مطلوب رسد.