قدردان جانبازان هستیم/ شرایط جانباز برای انسان عادی قابل درک نیست
قدردان جانبازان هستیم/ شرایط جانباز برای انسان عادی قابل درک نیست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در آئین تجلیل از همکاران جانباز و فرزندان شهدای کارکنان شهرداری اصفهان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز اظهار کرد: این ایام را خدمت خانواده بزرگ شهرداری اصفهان تبریک می‌گویم. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در آئین تجلیل از همکاران جانباز و فرزندان شهدای کارکنان شهرداری اصفهان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز اظهار کرد: این ایام را خدمت خانواده بزرگ شهرداری اصفهان تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه این اعیاد فرخنده بهانه‌ای برای خداقوت به خانواده جانبازان و فرزندان شهدای کارکنان شهرداری اصفهان است، افزود: حضور جانبازان در این آئین مایه مباهات و افتخار است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه قدردان و قدرشناس جانبازان هستیم، خاطرنشان کرد: جانبازان و فرزندان شهدای کارکنان شهرداری، سرمایه، ارزش و قیمت شهرداری هستند و امیدواریم بتوانیم در خدمت آن‌ها باشیم.

قاسم‌زاده با بیان اینکه هر کاری انجام دهیم به هیچ عنوان جبران شرایط، زحمات و خدمات جانبازان نیست، ادامه داد: درباره کسی که در راه خداوند جهاد کرده و جانباز شده است، هر چند که بگوییم درک می‌کنیم، فقط ادعای آن را داریم، زیرا درک شرایط جانباز برای یک انسان سالم قابل امکان نیست.