۱۵ هزار متر مربع از معابر فرعی منطقه ۹ اصفهان روکش آسفالت می‌شود
۱۵ هزار متر مربع از معابر فرعی منطقه ۹ اصفهان روکش آسفالت می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر اصلی و فرعی شهرها یکی از ضرورت‌های مهم و اجتناب‌ناپذیر است که می‌تواند گامی در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات اصلی شهروندان باشد. وی افزود: در راستای تحقق حقوق شهروندی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر اصلی و فرعی شهرها یکی از ضرورت‌های مهم و اجتناب‌ناپذیر است که می‌تواند گامی در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات اصلی شهروندان باشد.

وی افزود: در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات شهروندان در این عملیات، ۱۵ هزار متر مربع از معابر فرعی سطح منطقه با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب با بهره‌گیری از ۱۴۰۰ تن آسفالت در مدت زمان چهارماه روکش می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان جلب رضایت شهروندان را یکی از اولویت‌های منطقه ۹ اصفهان دانست و گفت: عملیات تهیه و روکش آسفالت با مبلغ اولیه پیمان برابر با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است.

قاضی‌عسگر با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی این پروژه تصریح کرد: این عملیات به‌منظور بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت، جلوگیری از خرابی روسازی آسفالت‌ها، تأمین سطح ایمنی معابر و تسهیل در تردد شهروندان با جدیت در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: از عواملی که موجب افزایش عمر آسفالت می‌شود نحوه زیرسازی و جنس آسفالت است که با تلاش اداره عمران منطقه ۹ تمام اقدامات بر اساس استانداردهای لازم صورت گرفته است تا بتوانیم از نظر کمی و کیفی شاهد افزایش عمر آسفالت باشیم.