اجرای فاز دوم پروژه‌های زودبازده مشهد در سال ۱۴۰۲
اجرای فاز دوم پروژه‌های زودبازده مشهد در سال ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مجید دبیریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و اساس شکل‌گیری و انقلاب شکوهمند کشور به شمار می‌روند. وی تکیه بر اصل مردم‌داری و مردم محوری، تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم را […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مجید دبیریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و اساس شکل‌گیری و انقلاب شکوهمند کشور به شمار می‌روند.

وی تکیه بر اصل مردم‌داری و مردم محوری، تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم را اساس کار شورا دانست و تاکید کرد: نخستین مصوبه شورای ششم مشهد بر پایه مردم‌مداری بنا شد که پروژه‌های زودبازده، نماد بارزی از این رویکرد است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه تعداد زیادی از پروژه‌های زودبازده «۱» به بهره‌برداری رسیده است یا پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد دارد، افزود: بسیار خرسندم که با نگاه شورای ششم در سال ۱۴۰۲ شاهد آغاز فاز دوم پروژه‌های زودبازده خواهیم بود و اعتبارات این پروژه‌ها تا ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: این رویکرد و نگاه به پروژه‌ها تا پایان دوره شورای ششم تداوم خواهد داشت و هرساله شاهد اجرا و تعریف پروژه‌های زودبازده در سطح کلان‌شهر مشهد خواهیم بود تا بتوانیم در راستای جلب رضایت‌مندی هر چه بیشتر شهروندان گام برداریم.

دبیریان با بیان اینکه در حال حاضر اجرای پروژه‌های حاشیه شهر، پروژه‌های زودبازده و پروژه‌هایی که شورای اسلامی شهر روی آن‌ها تاکید داشت، در اولویت قرار دارد، گفت: امیدواریم تا سال ۱۴۰۴ شاهد تحول و دگرگونی محسوسی در زیرساخت‌های شهری، به‌ویژه محلات کم‌برخوردار و مورد هدف بازآفرینی باشیم.