شناسایی چهار هزار و ۸۰۰ دکل مخابراتی در پایتخت
شناسایی چهار هزار و ۸۰۰ دکل مخابراتی در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورا در جریان بررسی نرخ بها و عوارض دکل های مخابراتی، درصد پیشنهادی در این زمینه را ۳۰ درصد عنوان کرد. مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورا در جریان بررسی نرخ بها و عوارض دکل های مخابراتی، درصد پیشنهادی در این زمینه را ۳۰ درصد عنوان کرد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شرکت های مخابراتی منابع میلیاردی فراوانی دارند و حق شهر را نمی پردازند، گفت: حق شهر و شهرداری از شرکت ها گرفته نشده و باید پرتلاش دنبال و رقم از شرکت هایی که درآمدهای فراوانی دارند، دریافت شود و این حق، عوارض شهرداری است که مغفول مانده است.

وی ادامه داد: شرکت های مخابراتی نه پروانه و مجوز می گیرند و نه حق شهر را می پردازند، لذا باید مسائل در این زمینه دنبال شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت ارتباطات مشترک شهر نیز با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ قرارداد سه ساله با شرکت های مخابراتی داشته ایم، گفت: متأسفانه به دلیل ساختاری، ایراداتی داشتیم و تعداد درخواست هایی که ارسال می شد واقعی نبود.

شهاب الدین حسینی افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته در کارگروه ها، درخواستی برای صدور مجوز در شرکت نداریم و اقدامات در حال انجام است و منتظر نرخ عوارض بودیم.

وی ادامه داد: مجموع تعداد دکل های موجود شهر بررسی شد و چهار هزار و ۸۰۰ دکل در تهران احصا شده است.

انتهای پیام/