پروژه پردیس فرهنگ و رسانه ارمغان مدیریت شهری تبریز برای جامعه رسانه‌ای
پروژه پردیس فرهنگ و رسانه ارمغان مدیریت شهری تبریز برای جامعه رسانه‌ای

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عضو شورای اسلامی شهر تبریز کارکرد دوگانه مجموعه پردیس فرهنگ و رسانه را که در قالب موزه دائمی مطبوعات و فعالیت های رسانه ای خواهد بود، به عنوان گامی مهم در راستای ارج نهادن به رشادت های جامعه رسانه ای از طرف مدیریت شهری تبریز عنوان کرد. به گزارش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عضو شورای اسلامی شهر تبریز کارکرد دوگانه مجموعه پردیس فرهنگ و رسانه را که در قالب موزه دائمی مطبوعات و فعالیت های رسانه ای خواهد بود، به عنوان گامی مهم در راستای ارج نهادن به رشادت های جامعه رسانه ای از طرف مدیریت شهری تبریز عنوان کرد.

به گزارش شهریار، پرویز هادی خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز در جریان بازدید از روند عملیات اجرائی پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر با همراهی موسی علی‌پور زنوزی شهردار و سعید مطلبی معاون مالی و اقتصادی منطقه ۲ و با حضور میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز، گفت: پروژه پردیس فرهنگ و رسانه ارمغان مدیریت شهری تبریز برای جامعه رسانه‌ای است.

در روند این بازدید، پرویز هادی کارکرد دوگانه مجموعه پردیس فرهنگ و رسانه را که در قالب موزه دائمی مطبوعات و فعالیت های رسانه ای خواهد بود، به عنوان گامی مهم در راستای ارزش نهادن به جامعه رسانه ای از طرف مدیریت شهری تبریز عنوان کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اهمیت موضوع فرهنگ و رسانه، اقدامات و برنامه های شهرداری در این زمینه را بحثی مهم و مورد تاکید از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز اعلام کرد.

هادی در عین حال ابراز امیدواری کرد که این حرکت فرهنگی در قالب اقدامات مشابه، در سایر مناطق شهرداری پیگیری و اجرا شود.  

در این بازدید همچنین موسی علی پور زنوزی شهردار منطقه ۲ با اعلام اینکه با نصب روزشمار در محل احداث پروژه، افتتاح این پروژه فرهنگی برای روز ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام تاریخی مردم تبریز تعیین شده است، گفت: پروژه پردیس رجائی شهر برای استفاده اصحاب رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه احداث می شود.

وی افزود: فضای هر طبقه مرکز فرهنگی پردیس در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع درحال احداث است که به همراه یک پارک بزرگ، مجموعه فرهنگی کم نظیری را شاهد خواهیم بود.

علی‌پور، اعتبار اولیه پردیس فرهنگ و رسانه را یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: به محض اتمام این مرکز فرهنگی شاهد تجمیع فعالیت های اصحاب رسانه خواهیم بود و از این مرکز به صورت نمایشگاه دائمی مطبوعات نیز استفاده می شود.