قدردانی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی از شهردار تبریز
قدردانی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی از شهردار تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی با اهدای لوحی از اقدامات شهردار تبریز در مرز تمرچین و پشتیبانی از مواکب اربیل قدردانی کرد. به گزارش شهریار، سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس هیئت امنای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان آذربایجان‌غربی و همچنین سید حسن حسینی، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی با اهدای لوحی از اقدامات شهردار تبریز در مرز تمرچین و پشتیبانی از مواکب اربیل قدردانی کرد.

به گزارش شهریار، سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس هیئت امنای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان آذربایجان‌غربی و همچنین سید حسن حسینی، رئیس ستاد ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان آذربایجان‌غربی، با اهدای لوح سپاسی از اقدامات یعقوب هوشیار، شهردار کلانشهر تبریز در مرز تمرین و همچنین پشتیبانی از مواکب اربیل قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش، در بخشی از این لوح سپاس آمده است: تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه محبین اهل بیت(ع) که با شور همراه شعور و شعف حسینی آمیخته است را هیچ کس نمی تواند  ارزش‌گذاری کرده و از آن قدردانی نماید، ان‌شاءالله اجر و پاداش این خدمات و اعمال خالصانه نزد پروردگار متعال ثبت و ضبط خواهد شد.

به همین منظور ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان آذربایجان‌غربی به عنوان کمیته مشارکت‌های مردمی اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان، بر خود لازم می‌داند ضمن تمجید و تقدیر از میزبانی خالصانه ملت شریف و بزرگوار عراق، از حمایت و پشتیبانی حضرت‌عالی و همکاران عزیز از مواکب اربعین قدردانی نماید.