برف‌روبی معابر پایتخت انجام شد / مشکلی برای تردد شهروندان نداریم
برف‌روبی معابر پایتخت انجام شد / مشکلی برای تردد شهروندان نداریم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در بازدید میدانی از روند عملیات برف‌روبی در مناطق شمالی تهران همزمان با بارش برف در پایتخت به صورت میدانی بازدید و اظهار کرد: با توجه به میزان سرمای هوا و شدت بارش برف در تهران از روند عملیات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در بازدید میدانی از روند عملیات برف‌روبی در مناطق شمالی تهران همزمان با بارش برف در پایتخت به صورت میدانی بازدید و اظهار کرد: با توجه به میزان سرمای هوا و شدت بارش برف در تهران از روند عملیات برف‌روبی در شمال پایتخت به صورت سرزده بازدید کردم.

وی افزود: این بازدید از مناطق یک، چهار، هفت و هشت شهرداری تهران انجام شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: عملیات برف‌روبی به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد و بزرگراه‌ها، معابر اصلی و بعضی معابر فرعی نیز بدون هیچ مشکلی برف‌روبی شده است.

وی افزود: عملیات شن‌پاشی در معابر پایتخت به خوبی انجام شده است و هیچ مشکلی در معابر اصلی و فرعی مناطق ذکر شده وجود ندارد، البته در منطقه چهار پایتخت تا نیمه‌های شب بارندگی ادامه داشت که همکاران در نواحی شهرداری در حال بازگشایی مسیرهای اصلی و فرعی بودند.

نادعلی با اشاره به فعالیت‌های برف‌روبی در منطقه یک تهران خاطرنشان کرد: از ساعت ۲:۰۰ بامداد امروز کارگران حوزه خدمات شهری در منطقه یک شهرداری فعالیت خود را در زمینه برف‌روبی دوباره آغاز کردند تا شهروندان هنگام تردد در معابر اصلی و فرعی با مشکلی مواجه نشوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مدیران شهرداری تهران از نقدهای مطرح شده بجا در زمینه برف‌روبی برای ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان استفاده کردند.