ایمن‌سازی معابر شهری در محلات بیست‌گانه منطقه ۴
ایمن‌سازی معابر شهری در محلات بیست‌گانه منطقه ۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده در این باره گفت: به منظور سلامت و آسایش بیشتر شهروندان اقدامات ترافیکی در این منطقه به صورت مستمر و برنامه ریزی شده انجام می شود. وی ادامه داد: در این راستا و به منظور ایمن سازی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده در این باره گفت: به منظور سلامت و آسایش بیشتر شهروندان اقدامات ترافیکی در این منطقه به صورت مستمر و برنامه ریزی شده انجام می شود.

وی ادامه داد: در این راستا و به منظور ایمن سازی محدوده میادین، کنترل حرکات وسایل نقلیه و تسهیل در رفت و آمد عابران در طول یکسال گذشته ۱۸۷ کیلومتر خط کشی محوری، ۶۹۰۰ مترمربع بلوک عابر، ۳۴۸ عدد کلمات ، فلش ، نوشتار مدرسه، احتیاط و.. اجرایی شد.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به انجام اینگونه عملیات؛ خط کشی محوری ، ایمنی ترافیک ، ایمن سازی تردد مسیر عابران پیاده و ایمنی تردد شهروندان را یکی از اصول مهم در حوزه حمل و نقل و ترافیک معرفی کرد.

کمالی زاده با اشاره به گستردگی گذرگاه ها و معابر و اهمیت ویژه رسیدگی به تابلوها و علائم ترافیکی موجود اضافه کرد: طی بازدیدهای میدانی انجام شده و هماهنگی با پلیس راهور منطقه، با هدف افزایش ایمنی و روان سازی ترافیک و استاندارد سازی و ایمن سازی خیابان ها نسبت به جانمایی و نصب تابلوهای ترافیکی در نقاط مورد نیاز اقدام شده و می شود.

وی در پایان گفت: توسعه شبکه حمل و نقل پاک و خطوط اتوبوس از جمله برنامه های دیگر حوزه حمل و نقل و ترافیک این منطقه است که در سال گذشته اقدامات خوبی را در بزرگراه ها ، معابر اصلی و فرعی این منطقه به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/