توسعه زیرساخت‌های مبارکه با تعامل سپاه
توسعه زیرساخت‌های مبارکه با تعامل سپاه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله وکیلی امروز _یکشنبه هفتم اسفند_ در دیدار مجموعه مدیریت شهری مبارکه با پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه به مناسبت روز پاسدار اظهار کرد: پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی افتخار بزرگی است که از اجر عظیمی در پیشگاه خداوند […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله وکیلی امروز _یکشنبه هفتم اسفند_ در دیدار مجموعه مدیریت شهری مبارکه با پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه به مناسبت روز پاسدار اظهار کرد: پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی افتخار بزرگی است که از اجر عظیمی در پیشگاه خداوند برخوردار است.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن روز پاسدار افزود: پاسداران و مجموعه سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در برهه‌های مختلف بوده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه افزود: بی‌شک بسیاری از دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در زمینه‌ها مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی مرهون تلاش‌های بی‌وقفه فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه نقش سپاه و پاسداران در دوره سازندگی پس از دفاع مقدس و حفاظت از منافع ملی ایران اسلامی بی‌بدیل است، تصریح کرد: رشادت‌های پاسداران انقلاب اسلامی متأثر از الگوگیری آنها از قیام عاشورا و امام حسین (ع) است که نمونه بارز این ایثارگری و رشادت‌ها را در طول ایام دفاع مقدس نزد برادران پاسدار می‌توان به وضوح دید.

وکیلی گفت: تعامل و همکاری خوبی بین مجموعه سپاه با مجموعه مدیریت شهری و شورا و شهرداری وجود دارد که به توسعه و تقویت زیر ساخت‌های شهرستان انجامیده است.