در سالی که گذشت اقدامات خوبی برای زیباسازی شهر انجام شد
در سالی که گذشت اقدامات خوبی برای زیباسازی شهر انجام شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی در حاشیه بازدید از نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی اصفهان اظهار کرد: با برگزاری این‌گونه رویدادها می‌توانیم ارتباط بهتری با گذشته و آینده فرهنگی اصفهان و ایران برقرار کنیم. وی این رویداد را اتفاقی رو به جلو در عرصه فرهنگ و هنر در اصفهان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی در حاشیه بازدید از نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی اصفهان اظهار کرد: با برگزاری این‌گونه رویدادها می‌توانیم ارتباط بهتری با گذشته و آینده فرهنگی اصفهان و ایران برقرار کنیم.

وی این رویداد را اتفاقی رو به جلو در عرصه فرهنگ و هنر در اصفهان ارزیابی کرد و افزود: همراهی و همگرایی تفکرات هنرمندان کشورهای مختلف و خلق نمادهای متناسب با بوم و فرهنگ مردم اصفهان، خروجی‌ای فراتر از خلق یک اثر هنری صرف دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هنر ابعاد مختلفی دارد و یکی از ابعاد این رویداد ایجاد گفتمان بین شهرها و کشورها است، تصریح کرد: در این سمپوزیوم اتفاق‌هایی فراتر از انتظار را شاهد هستیم و در این رویداد مفاهیم ارزشمندی تبدیل به اثر فاخر شده است که شاید برای توصیف آن به ساعت‌ها زمان نیاز باشد.

وی توسعه تعاملات فرهنگی را از دیگر دستاوردهای این رویداد برشمرد و ادامه داد: هم‌اکنون دوره نشانه‌ها، رسانه‌ها و روایت‌ها است و برای ارتباط با نسل جدید نیازمند استفاده از خلاقیت و ظرافت‌های هنری هستیم تا در انتقال مفاهیم فرهنگی به نسل جدید موفق شویم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اولویت اساسی شورای اسلامی شهر در دوره ششم موضوع فرهنگ و اثرگذاری فرهنگی است که در این راستا سازمان زیباسازی نیز در زیست‌بوم فرهنگی شهر نقشی بی‌بدیل دارد.

وی تصریح کرد: نگاه شورا هم به عملکرد این سازمان مثبت است و از خلاقیت‌ها و اقدامات نوآورانه استقبال و حمایت خواهد کرد. در سالی که گذشت اقدامات خوبی در راستای زیباسازی شهر انجام شد، البته نیاز داریم تا نوآوری‌هایی متناسب با ذائقه نوجوانان و جوانان شاهد باشیم.

صالحی گفت: امیدواریم سال آینده شاهد عملکرد موثرتری از سازمان زیباسازی شهرداری در راستای رسیدن به افق فرهنگی ۱۴۰۲ باشیم.