طرح “۳۰ شهید،۳۰ محله” در تبریز اجرا می‌شود
طرح “۳۰ شهید،۳۰ محله” در تبریز اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز از اجرای طرح نگهداشت محله با عنوان “۳۰ شهید،۳۰ محله” در مناطق دهگانه شهرداری تبریز خبر داد. به گزارش شهریار،سیاوش فتح اللهی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های مرتبط با کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، طرح نگهداشت محله […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز از اجرای طرح نگهداشت محله با عنوان “۳۰ شهید،۳۰ محله” در مناطق دهگانه شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار،سیاوش فتح اللهی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های مرتبط با کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، طرح نگهداشت محله با عنوان «۳۰ شهید،۳۰ محله»، توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری و مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز آغاز شده و در حال حاضر ادامه دارد.

فتح اللهی گفت: این خدمات شامل مرمت آسفالت، رنگ آمیزی و شستشوی تابلو محلات، رفت و روب اساسی و لایروبی جوی ها، تعمیر و تعویض باکس های زباله، رسیدگی به دریچه ها  و… است که توسط شهرداری های نواحی مناطق دهگانه شهرداری در محلات مزین به نام شهدا انجام می شود.

وی افزود: تلاش داریم از ظرفیت مناطق دهگانه شهرداری و شهرداری‌های نواحی مناطق در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی بهره مند شویم.