احداث بیش از ۹۰۰ متر کانیو کتابی در منطقه ۱۷
احداث بیش از ۹۰۰ متر کانیو کتابی در منطقه ۱۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، پیمان عباسی معاون فنی و عمرانی منطقه با اشاره به احداث کانیو در معابر نواحی سه گانه منطقه، گفت: در راستای جمع آوری آب های سطحی و افزایش بهداشت محیطی، انهار روباز تعدادی از معابر جمع آوری و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، پیمان عباسی معاون فنی و عمرانی منطقه با اشاره به احداث کانیو در معابر نواحی سه گانه منطقه، گفت: در راستای جمع آوری آب های سطحی و افزایش بهداشت محیطی، انهار روباز تعدادی از معابر جمع آوری و به جای آن،  کانیو کتابی احداث شد.

وی افزود: کوچه های فرعی منشعب از خیابان شهید رزاقی بلاسی واقع در ناحیه یک از جمله اقبالیان، شعبانی، صادق پور و سلیمانی دارای نهر روباز بودند که پس از بررسی های کارشناسی، این انهار جمع آوری و کانیو کتابی به متراژ ۳۴۰ متر طول در این کوچه ها احداث شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۷، تصریح کرد: همچنین در کوچه حضرت ابوالفضل (ع) منشعب از خیابان منصوری صد متر طول کانیو کتابی احداث شده است.

عباسی اظهار کرد: در کوچه های منشعب از خیابان سلامت واقع در ناحیه دو از جمله اصغری، زینال پور و اسکندری به متراژ ۲۷۰ متر طول، کانیو کتابی و در کوچه های عیوض خانی، گلزار شهدای ششم و حسینیه به متراژ ۱۶۰ متر طول نهر روسی مقابل پارکینگ منازل احداث شده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه، گفت: در کوچه سعادت آگاه منشعب از خیابان شهسوار شمالی به متراژ ۲۱۰ متر طول کانیو کتابی و کوچه کاشی منشعب از خیابان نعیمی به متراژ ۱۱۰ متر طول کانیو جانبی احداث شده است که این کوچه ها در ناحیه سه واقع شده اند.

انتهای پیام/