فضاسازی ۳ مجموعه بزرگ ائل‌گولی، عباس‌میرزا و ائل‌باغی
فضاسازی ۳ مجموعه بزرگ ائل‌گولی، عباس‌میرزا و ائل‌باغی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، همزمان با برگزاری کنگره گرامیداشت ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی ۳ تفرجگاه بزرگ ائل‌گولی، عباس‌میرزا و ائل‌باغی با نصب لوگو و بنرهای مرتبط با این کنگره فضاسازی شد. به گزارش شهریار، همزمان با برگزاری کنگره گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی و نیز در راستای تجلیل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

همزمان با برگزاری کنگره گرامیداشت ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی ۳ تفرجگاه بزرگ ائل‌گولی، عباس‌میرزا و ائل‌باغی با نصب لوگو و بنرهای مرتبط با این کنگره فضاسازی شد.

به گزارش شهریار، همزمان با برگزاری کنگره گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی و نیز در راستای تجلیل از ایثار و فداکاری شهداء والامقام دفاع مقدس که عظمت و اقتدار کنونی میهن عزیزمان ایران را مدیون از جان‌گذشتگی آن عزیزان می‌دانیم، همگام با مردم شریف و فهیم تبریز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز نیز سعی در فضاسازی و اطلاع رسانی لازم در این زمینه و برگزاری انواع برنامه‌های فرهنگی دارد که در مرحله اول فضاسازی مناسب را در ۳ مجموعه بزرگ ائل‌گولی، عباس‌میرزا و ائل‌باغی اجرایی شد.

بنابراین گزارش، همزمان نیز توسط این سازمان فضاسازی مناسب در پارکها و بیلبوردهای سطح شهر با نصب لوگو و پیام‌ها و نیز تصاویر مناسبتی دوران دفاع مقدس انجام می‌شود.