شهرداری از تسهیلات لازم برای خانه‌دار شدن کارکنان استفاده کند
شهرداری از تسهیلات لازم برای خانه‌دار شدن کارکنان استفاده کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در صدوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری درباره کم‌توجهی شهرداری به ایجاد مسکن برای کارکنانی که خانه ندارند، اظهار کرد: هنوز آمار دقیقی درباره این موضوع در اختیار ما قرار نگرفته است. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در صدوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری درباره کم‌توجهی شهرداری به ایجاد مسکن برای کارکنانی که خانه ندارند، اظهار کرد: هنوز آمار دقیقی درباره این موضوع در اختیار ما قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه در حالی که امکانات و تسهیلات قانونی خوبی در این زمینه فراهم شده است، افزود: باید از این فرصت خوب برای خانه‌دار شدن کارکنان ضعیف استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دغدغه ما کسانی هستند که مسکن برای آن‌ها یک رؤیا شده‌است، کارمندان مستأجر، شرایط سختی دارند و باید روزنه امیدی برای آن‌ها ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: خرید زمین ارزان‌قیمت، واگذاری مناسب، مشارکت و ایجاد تسهیلات در این خصوص مهم است تا کارکنانی که مسکن ندارند نیز خانه‌دار شوند.