ضرورت مطالبه‌گری نخبگان ورزشی در محلات
ضرورت مطالبه‌گری نخبگان ورزشی در محلات

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مراسم تجلیل از قهرمانان و نخبگان ورزشی منطقه با حضور دکتر شمس احسان، عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران ، رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ،شهردار منطقه۱۳ و جمعی از معاونان و مدیران در محل سالن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مراسم تجلیل از قهرمانان و نخبگان ورزشی منطقه با حضور دکتر شمس احسان، عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران ، رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ،شهردار منطقه۱۳ و جمعی از معاونان و مدیران در محل سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد.  

شمس احسان در جمع نخبگان ورزشی از آنان خواست نسبت به مسائل ورزشی محدوده توجه ویژه داشته و مطالبه گر باشند تا از طریق آمایش ورزشی منطقه، بتوان برنامه ریزی لازم را برای هدایت شهروندان به سمت فضاهای فرهنگی و ورزشی انجام داد.

عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، در بخشی دیگر از صحبت هایش، بر لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و سرانه‌های ورزشی موجود در سطح منطقه و متناسب با استعدادهای ورزشی شهروندان تاکید کرد.

همچنین، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه ۱۳ در این برنامه، به تشریح اقدامات انجام شده حوزه ورزش و وضعیت سرانه های ورزشی موجود در منطقه پرداخت .
نخبگان ورزشی حاضر در جلسه نیز مسائل و پیشنهادات خود را برای ارتقای سرانه های منطقه مطرح کردند.

بازدید از بوستان ها و مجموعه های ورزشی کوثر ،وصالی و سال ورزشی الزهرا(س) و بررسی ظرفیت ها و مشکلات این مجموعه ها و ارائه پیشنهاداتی جهت رفع مشکلات و چالش های موجود از دیگر برنامه های این حضور این عضو شورا در منطقه ۱۳ بود.

شمس احسان در ادامه این نشست از مجموعه‌های ورزشی وصالی، کوثر و سالن ورزشی الزهرا (س) بازدید کرد و پیشنهاداتی در جهت رفع مشکلات و چالش‌های موجود در این مجموعه‌ها ارائه کرد.

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر از قهرمانان و نخبگان ورزشی منطقه ۱۳ تجلیل شد.

انتهای پیام/