آغاز عملیات ساماندهی و مناسب‌سازی تردد معلولان و جانبازان در پارک امام رضا(ع)
آغاز عملیات ساماندهی و مناسب‌سازی تردد معلولان و جانبازان در پارک امام رضا(ع)

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اشاره به بسترسازی مناسب شهر برای تردد معلولان و جانبازان دولت قوانینی را در زمینه مناسب‌سازی فضای شهری برای جانبازان و معلولین وضع کرده است. وی نقش شهرداری‌ها را در این زمینه مؤثر برشمرد و افزود: شهرداری‌ها نیز در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اشاره به بسترسازی مناسب شهر برای تردد معلولان و جانبازان دولت قوانینی را در زمینه مناسب‌سازی فضای شهری برای جانبازان و معلولین وضع کرده است.

وی نقش شهرداری‌ها را در این زمینه مؤثر برشمرد و افزود: شهرداری‌ها نیز در این قانون نقش دارند و عضو ستاد مناسب‌سازی بستر شهری برای معلولان هستند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: ما باید توجه و نگرش ویژه‌ای به شیرمردانی داشته باشیم که در بحرانی‌ترین شرایط کشور با تمام وجود و با خلوص نیت و بدون توقع جانفشانی و ایثارگری کردند و ما امروز تحت عنوان جانبازان در خدمت و موظف به ادای دین نسبت به آن‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: ما باید وظیفه خود را در مقابل معلولان و جانبازان انجام دهیم و مناسب‌سازی فضاهای شهری جهت تردد آسان آن‌ها حداقل خدمتی است که می‌توانیم برای جانبازان و معلولان انجام دهیم.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی محیط‌های شهری یکی از راهکارهای ارتقای کیفیت زندگی برای تمام افراد جامعه به‌ویژه افراد دارای معلولیت است.