شهرداری‌ها موتور محرک توسعه هر شهر هستند
شهرداری‌ها موتور محرک توسعه هر شهر هستند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ یک شنبه شانزدهم مهر ماه- در همایش فصلی شهرداران و فرمانداران خراسان شمالی اظهار کرد: در حال حاضر شاهد کیفیت و رشد مبلمان شهری در کشور هستیم که واگذاری امور شهری به مردم علت آن است. وی افزود: در سایه مشارکت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ یک شنبه شانزدهم مهر ماه- در همایش فصلی شهرداران و فرمانداران خراسان شمالی اظهار کرد: در حال حاضر شاهد کیفیت و رشد مبلمان شهری در کشور هستیم که واگذاری امور شهری به مردم علت آن است.

وی افزود: در سایه مشارکت و تصمیمات مردم رشد شهری رقم می‌خورد.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای پیشرفت و توسعه شهر می‌توان با ارائه طرح‌های پخته، مطالعات جامع و استدلال‌های قوی این مهم را محقق کرد که نمونه بارز آن مطالعه جامع برای منظور کردن پهنه‌هایی جهت بلند مرتبه سازی است.

حسین‌نژاد با بیان اینکه هم اکنون کشور ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در جهان شناخته می‌شود، اضافه کرد: در زمان جنگ تحمیلی تهیه محموله‌های نظامی برای ایران بسیار سخت بود اما در حال حاضر به کشوری قدرتمند تبدیل شدیم که این مهم در سایه رهبری‌های مقام معظم رهبری رقم خورده است.

وی تصریح کرد: زمانی اسرائیل زبانزد تمام جهان بود، اما در دیدار اخیر مسئولان با مقام معظم رهبری، ایشان اسرائیل را تمام شده فرض کردند که تمام اینها قدرت و اقتدار ایران را نشان می‌دهد.