جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی و بنرهای غیرمجاز منطقه ۱۱
جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی و بنرهای غیرمجاز منطقه ۱۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه توضیح داد: با توجه به اخطارهای مکرر توسط کارشناسان زیباسازی، متأسفانه برخی شهروندان بدون مجوز شهرداری اقدام به نصب بنر، تابلوی تبلیغاتی و تجاوز به حریم پیاده‌رو می‌کنند. وی ضمن تأکید بر پرهیز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه توضیح داد: با توجه به اخطارهای مکرر توسط کارشناسان زیباسازی، متأسفانه برخی شهروندان بدون مجوز شهرداری اقدام به نصب بنر، تابلوی تبلیغاتی و تجاوز به حریم پیاده‌رو می‌کنند.

وی ضمن تأکید بر پرهیز شهروندان از انجام این اقدام افزود: این اقدام به جز اخلال در عبور و مرور و خدشه به منظر زیبایی شهر، موجب تضییع حقوق دیگران می‌شود و به همین دلیل شهرداری منطقه موظف به جمع‌آوری و برخورد با تخلفات است.

محمد رضوی، شهردار ناحیه  ۳ منطقه دراین‌باره توضیح داد: با هماهنگی اداره زیباسازی منطقه، توسط پیمانکار، حذف زوائد و عوامل اجرایی ناحیه نسبت به رفع موانع، جمع‌آوری این تابلوها و بنرهای غیرمجاز از سطح محلات ناحیه ۳ اقدام شد.

گفتنی است نصب انواع تابلوهای غیرمجاز و بدون مجوز مغایر با قوانین بوده و در صورت مشاهده موارد مذکور، شهرداری با توجه به وظایف و اختیارات قانونی برخورد قاطع می‌کند.

انتهای پیام/