شهدا الگوی همیشگی مردم هستند
شهدا الگوی همیشگی مردم هستند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز و اعضای کارگروه پدافند غیرعامل شهر به همراه جمعی از فرماندهان سپاه عاشورا در آخرین روز از هفته پدافند غیرعامل با مادر شهید نوجوان حبیب علی قلی وند دیدار کردند. به گزارش شهریار، آذرنیا در این دیدار که با سخنان دلنشین این مادر شهید، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز و اعضای کارگروه پدافند غیرعامل شهر به همراه جمعی از فرماندهان سپاه عاشورا در آخرین روز از هفته پدافند غیرعامل با مادر شهید نوجوان حبیب علی قلی وند دیدار کردند.

به گزارش شهریار، آذرنیا در این دیدار که با سخنان دلنشین این مادر شهید، صمیمت خاصی پیدا کرده بود، فرهنگ شهادت را نه موضوعی موقوف به دوران 8 ساله دفاع مقدس و نه محصور در جغرافیای ایران بلکه مفهومی جهانی دانست که اکنون خودش را در قامت رشادت های فلسطینیان در غزه نمایانده است.
وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه به اردوگاه جبالیا، گفت: این اوج ددمنشی و همچنین بزدلی اسرائیل است که ناتوان از مبارزه با نیروهای فلسطینی به مردم بی گناه و بی دفاع و به کودکان و زنان حمله می کند. متاسفانه مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر نیز ساکت بوده و سخنی در محکوم کردن این جنایات از آن ها نمی شنویم.
مدیر پدافند غیرعامل شهردرای تبریز با تجلیل از نقش مادران شهدا به عنوان پرورش دهندگان این عزیزان، افزود: همه شهدا از خانه هایی برآمدند که مادران مومنه و عفیفه شان به آن ها محبت اهل بیت (ع) را از گهواره آموخته بودند. ما هم امیدواریم بتوانیم همچنان در سایه حب اهل بیت (ع) پاسدار خون آنان باشیم.
آذرنیا همچنین بر اهمیت مقوله پدافند غیرعامل بر اساس تجربیات به دست آمده در دوران 8 سال دفاع مقدس و سال های پس از آن و افزایش روزافزون تهدیدات دشمنان تاکید نمود و گفت: تنوع تهدیدات هر روز بیش تر می شود. اگر زمانی فقط باید با تهدیدات نظامی مقابله می کردیم الان باید با تهدیدات بیولوژیکی، سایبری و روانی مقابله کنیم. از طرف دیگر جنگ نرم و ترکیبی دشمن نیز این روزها بر علیه نظام و ملت ایران افزایش یافته و همین مساله، اهمیت پدافند غیرعامل را صد چندان می کند.
در پایان این دیدار از مادر شهید نوجوان حبیب علی قلی وند تجلیل به عمل آمد.